Good Giving

#
Goodgiving wil de overconsumptie en wegwerpcultuur binnen promotionele branche tegengaan door het aanbieden van zakelijke milieuvriendelijk geschenken en belevenissen
Carmen Gabriel, Sustainable Business Developper "Good Giving"

Good Giving

Het is de missie van Goodgiving om de promotionele markt te ontpullen door vooral zakelijke belevenissen aan te bieden en geschenken van merken met echte impact.

 

GoodGiving is in 2023 opgericht met als missie om de promotionele markt te verduurzamen. Dit doen ze door kennis te delen, transparant te zijn en uitsluitend écht duurzame producten en vooral door belevenissen in plaats van spullen te aan te bieden. Jaarlijks wordt ongeveer 637 miljoen euro besteed aan relatiegeschenken, een sector die met 3-5% per jaar groeit. Hoewel duurzaamheid een trend is, zijn de meeste geschenken nog steeds niet duurzaam en moeten er veel minder spullen worden weggegeven waar niemand om vraagt. En dan hebben we het ook over alle kado’s die gemaakt worden maar nooit gegeven of gebruikt worden. Die belanden zonder ooit gebruikt te worden in de prullenbak. Overconsumptie en wegwerpcultuur in relatiegeschenken branche moet stoppen. Goodgiving wil dit veranderen door als platform te dienen, met de nadruk op het geven van belevenissen in plaats van producten. Wij benadrukken dat het schenken van ervaringen, vooral als deze ten goede komen aan goede doelen, de meest voordelige, meest unieke en uiteraard ook de meest milieuvriendelijke keuze is.

 

 

Meer weten?
Kijk op de website

  • Branche Productie & assemblage
  • Impactgebied Circulaire en duurzame productie, Intern. ontwikkeling & Fair chain
  • Vestigingsplaats Apeldoorn

Andere sociale enterprises in de branche Productie & assemblage

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact

Cabralstraat 1
1057 CD Amsterdam
info@social-enterprise.nl

 

Route

 

 

KVK-nummer: 54772028

BTW nummer: NL8514.34.447.B01

Founding partners:

 

  • PwC-logo-wit.png
  • logo stichting doen.png
  •