Voor de Social Grow Sessions gingen we op zoek naar vernieuwende initiatieven die zich richten op: gelijke onderwijskansen en kinderopvang; ondersteuning voor mantelzorgers en zorgverleners;…

Winnaars Social Grow Sessions bekend!

Deel deze pagina:

Voor de Social Grow Sessions gingen we op zoek naar vernieuwende initiatieven die zich richten op: gelijke onderwijskansen en kinderopvang; ondersteuning voor mantelzorgers en zorgverleners; of toegankelijke gezondheidszorg. Deze drie thema’s zijn de pijlers van GROW Together for Society, het CSR-programma van Janssen en Johnson & Johnson Benelux. Het doel van het traject is om (startende) sociaal ondernemers, met een focus op een van deze uitdagingen, te ondersteunen bij het verder uitwerken van hun businessplan.

2904.png

Veertien sociaal ondernemers uit België en Nederland, 3 intensieve bootcampsessies en een feestelijk slotevent. Dat is de korte samenvatting van de derde editie van de Social Grow Sessions. Een accelerator van de Sociale InnovatieFabriek, Social Enterprise NL en Janssen en Johnson & Johnson Benelux. Vorige week woensdag was de finale: de deelnemers pitchten hun plannen en maakten kans op een mooi bedrag. MedGezelTwaske en MOPA kwamen als winnaars uit de bus.