Het kabinet liet eerder al weten aan de initiatiefnemers van de initiatiefwet ‘Verantwoord en duurzaam internationaal ondernemen’ dat ze op dit moment daaraan geen doorgang…
Ook veel leden vragen om #WetgevingNU
Het kabinet liet eerder al weten aan de initiatiefnemers van de initiatiefwet ‘Verantwoord en duurzaam internationaal ondernemen’ dat ze op dit moment daaraan geen doorgang willen geven.
Ondanks deze afwijzing is de campagne #WetgevingNu vorige week wel op gang gekomen via een pop-up plek in Den Haag en via social media. Wij vonden 23 leden die het geluid deelden via hun eigen social mediakanalen.
MEO volgt het voorbeeld van Mud Jeans en Dopper om de wet te ondersteunen.
GreenGiftBox geeft ook ondersteuning aan de campagne.
Tony’s Chocolonely liet ook veel geluid horen over de wet. Eerder deelden wij hier ook al over.
Seepje deed ook mee.
YB was zelf ook aanwezig bij de initiatiefnemers van de wet zelf.
Ook Nic&Mic liet van zich horen.
Een ander lid van ons, A Beautiful Story, deed ook mee.
Frank about tea voegde zich ook bij het gezelschap.
DebesteEHBOdoos plaatste ook op social media.
Het kreeg ook aandacht bij ohmygood.
Yumeko ondersteunt de komst van de wet ook.
Net als Tiny Library, die ook meedeed.
Moyee coffee deed ook mee.
Return to Sender plaatste er ook over op hun socials.
Ook FairFabrics deed aan #wetgevingnu.
Nelis Company liet ook van zich horen.
Fun Forest deed dat ook.
Je kon The Good Roll ook vinden onder #wetgevingnu.
Een ander lid van ons, ZOdIEZiJN, deed ook mee.Â
Tenslotte deed ons lid Het Goed ook mee.