Ocean Outdoor is in Nederland toonaangevend in Digital-Out-of-Home reclame. Met de inzet van digitale schermen in en rondom de grootste Nederlandse steden bereiken zij dagelijks tot…
Lancering Ocean Impact Fund
Ocean Outdoor is in Nederland toonaangevend in Digital-Out-of-Home reclame. Met de inzet van digitale schermen in en rondom de grootste Nederlandse steden bereiken zij dagelijks tot wel 20 miljoen contacten. Door de samenwerking met Social Enterprise NL wordt dit landelijke medianetwerk voor sociaal ondernemers, groot én klein, toegankelijk gesteld tegen een gereduceerd tarief. Hiermee beoogt Ocean ondernemingen die een positieve impact maken sneller te laten groeien.
,
“Met het Ocean Impact Fund willen we bedrijven, die gericht zijn om een maatschappelijk probleem op te lossen, ondersteunen en helpen met groeien. Daarnaast hebben wij als doel een netwerkpartner te zijn van de gehele social enterprise sector.” – Jorinde Hehanussa, Ocean Outdoor Nederland
,
Verschillende sociaal ondernemers gingen je al voor. Zo maakten leden MUD Jeans, LEEV, Qredits, Fairphone en The Flower Farm al gebruik van het fonds, toen nog bekend als het Ocean Blue Fund. Uiteraard breiden we dit portfolio graag uit met meer sociaal ondernemers, zodat we onze impact verder de wereld in kunnen brengen!
,
“Wij zijn ontzettend blij dat we de samenwerking met Ocean Outdoor nieuw leven in blazen. Dankzij het Ocean Impact Fund kunnen sociale ondernemingen hun zichtbaarheid en daarmee hun impact enorm vergroten. Dat is hard nodig voor het realiseren van radicale systeemverbetering” – Leonie Bank, Social Enterprise NL
,
Hoe werkt het? Leden van Social Enterprise NL die gebruik willen maken van het Ocean Impact Fund kunnen contact opnemen met Dagmar. Het team van Ocean Outdoor zal vervolgens contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken.
Voorwaarden. Deze samenwerking is speciaal voor leden van Social Enterprise NL. In kwartaal vier is het niet mogelijk om gebruik te maken van de korting.