Webmastery biedt 24/7 social media ondersteuning met hun huisgebonden medewerkers. Een win-win voor iedereen!

Margaret Massop, Webmastery

Webmastery

Webmastery biedt 24/7 ondersteuning op social media en websites voor organisaties. Dit wordt voor een groot deel gedaan door huisgebonden mensen die bij Webmastery in dienst zijn.

Webmastery verzorgt de social media en webredactie voor organisaties en adviseert over online strategie en communicatie. Met passie voor tekst en beeld maken de medewerkers content, plaatsen deze online en gaan de dialoog aan met volgers.

De medewerkers van Webmastery werken vanuit huis met flexibele uren. Dit biedt de mogelijkheid om ook hoogopgeleide mensen in dienst te nemen die om medische redenen niet (veel) op kantoor kunnen werken. Dit is bij Webmastery geen probleem. Het is zelfs een kracht. De webbeheerders zijn ervaren afstandswerkers en vaak en veelvuldig online, waardoor zij snel in staat zijn opdrachten te verwerken en online te reageren. De vernieuwende werkwijze van Webmastery is bekroond met een tegel op de Business Walk of Fame en de Ctalents Diamond Award. Ook ontving Webmastery het PSO-keurmerk met een uitzonderlijk hoge score.

Meer weten?

Trefwoorden

Webmastery

Branche

  • Media, journalistiek & ICT

Impactgebied

  • Arbeidsparticipatie

Vestigingsplaats

Gemonde

Sluit je aan bij hét netwerk van sociaal ondernemers!

Social Enterprise NL biedt o.a. ondersteuning bij het vinden van financiering, het in kaart brengen van jouw maatschappelijke impact en het aanscherpen van je marketingstrategie.