Binnen één generatie smult ieder kind van gezond eten

Ingrid Keller – Oprichter Spoony & CEO

Spoony

We willen het beste voor onze kinderen, 85% van de ouders vindt het belangrijk dat hun kinderen gezond eten. Maar wat we ook zien is dat 80% van het voedselaanbod in de supermarkt ongezond is en 80% van de reclames zijn voor ongezonde producten. Ouders en kinderen worden dus continu geconfronteerd met ongezonde prikkels. Bijna de helft van de ouders lukt het dan ook niet om regelmatig met gezonde en verse ingrediĂ«nten te koken…

Gezond leren eten is de basis van een gelukkig leven en ieder kind heeft daar recht op. In een wereld vol ongezonde prikkels laten wij ouders en kinderen ontdekken hoe leuk gezond eten is. Mét een flinke portie gezond eetplezier! En zo smult binnen één generatie ieder kind van gezond eten.

Meer weten?

Trefwoorden

Spoony

Branche

  • Horeca & voeding
  • ·
  • Onderwijs
  • ·
  • Zorg & welzijn

Impactgebied

  • Sociale verbinding en gelijkwaardigheid
  • ·
  • Voedseltransitie & natuurbehoud

Vestigingsplaats

Amstelveen

Sluit je aan bij hét netwerk van sociaal ondernemers!

Social Enterprise NL biedt o.a. ondersteuning bij het vinden van financiering, het in kaart brengen van jouw maatschappelijke impact en het aanscherpen van je marketingstrategie.