Milan Carels, directie Good To Give
Good To Give
Good to Give is leverancier van authentieke en duurzame relatiegeschenken en kerstpakketten in een 100% fairtrade-keten. Door zakelijke partnerschappen kunnen zij zorgvuldig geselecteerde producten aanbieden aan bedrijven en retailers.
Samen met haar partners, B2B en retailklanten heeft Good to Give één gemeenschappelijk doel: met cadeaus bijdragen aan een betere wereld. Dit doen ze door de productie grotendeels uit te besteden aan startups in ontwikkelingslanden. Daarnaast werken ze alleen met gerecyclede of natuurlijke materialen, dus geen nieuwe grondstoffen, geen chemicaliën, geen onnodig afval en vooral geen slechte arbeidsomstandigheden. Vanaf het product tot aan de verpakking: alles is tot in de puntjes verzorgd.
Vanuit de vaste overtuiging dat er in een eerlijk productieproces ruimte is om alle betrokkenen een beter bestaan te kunnen bieden zijn de oprichters begonnen om dit tot werkelijkheid te maken.
Meer weten?
Trefwoorden
- duurzaamheid
- ·
- fairtrade
- ·
- Impact
Branche
- Retail
- ·
- Zakelijke dienstverlening
Impactgebied
- Circulaire en duurzame productie
- ·
- Intern. ontwikkeling & Fair chain