Online Meet-up: Internationaal Schalen

20 november 2025    
12:00 - 13:00
Online Meet-up: Internationaal Schalen

Steeds meer sociale ondernemingen zetten stappen over de grens. Internationaal schalen is dé manier om je maatschappelijke missie verder te brengen en nieuwe markten te ontdekken. Maar hoe doe je het en wat is het juiste moment? Internationaal schalen vraagt onder andere om strategische keuzes, kennis van culturele verschillen en de juiste financiering.

Wat kun je verwachten?

  • Inspiratie over strategieën voor internationaal schalen
  • Praktische tips die je direct kunt toepassen
  • De aanpak en ervaring van Tony’s Chocolonely en The NICE Company.

Frits Snel, Chief of Markets Tony’s Chocolonely
vertelt hoe Tony’s diens missie voor 100% slaafvrije chocolade wereldwijd verspreidt, met oog voor eerlijke handel en sterke lokale partnerschappen. Welke strategische keuzes moet je maken, hoe zorg je voor financiering, hoe bouw je sterke partnerschappen en welke schaalmodellen zijn er?

Nina Kamp, Founder van The NICE Company
vertelt hoe NICE als ijsmerk met biologische ingrediënten en lokale productie uitgroeide tot een duurzaam merk dat nu verkrijgbaar is in negen Europese landen. Hoe kies je naar welke landen je schaalt, met welke cultuurverschillen moet je rekening houden en wat zijn de do’s en dont’s?

Meld je hier aan en laat je inspireren om de volgende stappen te zetten in het vergroten van je impact!

Praktische informatie

Voor sociaal ondernemers die (verdere) inspiratie willen opdoen over internationaal schalen.

Frits Snel (Chief of Markets Tony’s Chocolonely) en Nina Kamp (Founder van The NICE Company).

Online, via Zoom.

Donderdag 30 november van 12:00-13:00.

Aanmelden kan via deze link.