Je krijgt namelijk de kans om jouw product als prijs te verkopen aan een van de drie Goede Doelen loterijen: de Nationale Postcode Loterij, de…
Samenwerken met één van de Goede Doelen Loterijen?
Je krijgt namelijk de kans om jouw product als prijs te verkopen aan een van de drie Goede Doelen loterijen: de Nationale Postcode Loterij, de BankGiro Loterij of de VriendenLoterij.
Dat betekent dat winnaars van die loterijen jouw product als prijs krijgen thuisgestuurd! Zo heb jij een grote afzet als ondernemer en daarmee veel naamsbekendheid. What’s not to love?
Hoe, wat en wanneer?
Wil jij jouw product indienen, dan zitten er nog wel een aantal voorwaarden aan vast. Niet ieder product is namelijk geschikt als prijs. Zo kan het geen korting op iets zijn, maar moet het een volledige prijs zijn. Daarnaast is duurzaamheid van het product ook een vereist criterium. Kijk voor alle actievoorwaarden hier. Benieuwd naar wat er zoal in de prijzenpakketten zit? Bekijk dan de websites van de Nationale Postcode Loterij, de BankGiro Loterij of de VriendenLoterij.
Als je daaraan voldoet, dan dien je voor vrijdag 5 juli op één pagina jouw voorstel in en wordt er een eerste selectie gemaakt. Ben je door naar de tweede ronde, dan mag je op een speciaal Social Enterprise NL & Nationale Postcode Loterij event op 29 augustus (15:00-17:30) jouw idee pitchen. Hier zijn naast de loterijen ook inkopers van de drie loterijen aanwezig.
Deze challenge is een mooie kans om jouw product een groter podium te bieden. Dus is jouw product duurzaam, unisex en heeft een goede wow-factor? Dien dan je idee in via bart@social-enterprise.nl.