Billie Wonder wil van de luier een circulair product maken in plaats van een wegwerp product en bespaart hiermee 8% van ons afval.

Steef Fleur, founder Billie Wonder

Billie Wonder

Billie Wonder is een premium merk dat zich toelegt op het creëren van duurzame, wasbare luieroplossingen voor moderne gezinnen en bedrijven die goede keuze willen combineren met gemak.

De missie van Billie Wonder is simpel: afval verminderen, gezondere, duurzame keuzes stimuleren en ouders een milieu- en portemonnee vriendelijk alternatief bieden voor wegwerpluiers.

Ontworpen met prachtige designs (als ouders moeten we er tenslotte tegenaan kijken), en met oog voor comfort en welzijn van zowel baby’s als de planeet, zijn de Billie Wonder luiers gemaakt van biologisch katoen en hennep, waardoor ze zacht, duurzaam en ademend zijn. Deze nieuwe generatie luiers zorgt voor schone handen, gebruiksgemak en voorkomt chemicaliën op de intieme delen en de kwetsbare babyhuid. Door te kiezen voor Billie Wonder kunnen ouders luierafval met wel 21 kg per maand verminderen en tot € 1250,- per kind besparen.

Meer weten?

Keywords

  • Circulair
  • ·
  • kinderen
  • ·
  • luiers
  • ·
  • wasbare luiers
Billie Wonder

Branche

  • Productie & assemblage
  • ·
  • Retail
  • ·
  • Zorg & welzijn

Impactgebied

  • Arbeidsparticipatie
  • ·
  • Circulaire en duurzame productie

Vestigingsplaats

Amsterdam

Join the network of social entrepreneurs!

Among other things, Social Enterprise NL offers support in finding funding, mapping your social impact and honing your marketing strategy.