BYCS
BYCS ontwikkeld innovatieve manieren om mensen meer te laten fietsen in steden wereldwijd.
BYCS ontwikkeld innovatieve manieren om mensen meer te laten fietsen in steden wereldwijd.
The Good Roll zet 50% van hun nettowinst in om veilige en schone toiletten te bouwen in diverse landen in Afrika.
Bij Makers Unite delen mensen hun verhaal, ontstaan er gesprekken en begrip tussen lokale makers en nieuwkomers.
PureLabels biedt relatiegeschenken aan, échte blijmakers, die bijdragen aan een mooiere wereld voor de maker, gever én ontvanger.
KRNWTR zet zich in tegen de zinloze verspilling van single-use waterverpakkingen.
De Pot Op zet zich met hart en ziel in om de luierafvalberg te verkleinen. Goed voor kinderen, ouders en het milieu.
BORO*ATELIER gelooft erin dat impact, sociaal en duurzaam de nieuwe motor is van de economie.
Mud Jeans zet zich in voor de circulaire economie: alle materialen van de jeans worden gerecycled.
Mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt aan een betaalde baan helpen door de productie en verkoop van elektrisch ondersteunde bakfietsen.