Van Missie naar Markt: De geheimen over impact & groei van Dopper en Johnny Cashew
Voorafgaand aan ons nieuwjaarsevent nodigen we je graag uit voor een inspirerende en activerende meet-up: “Van Missie naar Markt: De Geheimen over Impact & Groei van Dopper en Johnny Cashew”. Tijdens deze sessie op dezelfde locatie delen twee toonaangevende sociale ondernemingen hun unieke aanpak en inzichten.
De oprichter van Johnny Cashew deelt hoe ze bewustzijn creëren rondom hun missie en dit succesvol doorvertalen naar de markt. Laat je inspireren door hun creatieve marketingcampagnes die maatschappelijke impact en commercieel succes combineren.
Chrissie van Heijningen van Dopper geeft een kijkje in hun impactstrategie en hoe ze impact meten. Ontdek hoe Dopper hun missie – een einde maken aan verpakt water, zodat iedereen uit de kraan kan drinken en altijd, overal kan bijvullen – vertaalt naar meetbare impact en concrete resultaten.
📅 Wanneer: 23 januari 2025 (voorafgaand aan het Nieuwjaarsevent)
🕝 Tijd: 14.30 – 15.30 uur
📍 Locatie: De Kas in Woerden (nabij Utrecht)
Deze sessie is de perfecte opwarmer voor ons Nieuwjaarsevent, waar we samen vooruitblikken op een impactvol 2025.
Voor de meet-up zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar.
Praktische informatie
We kijken er naar uit om iedereen te spreken en hopen je daar te zien!