Ben je benieuwd naar de rest van ons groeiende netwerk? Kijk dan eens rond in het ledenoverzicht!  

Van jong tot oud, nieuwe sociaal ondernemers in het netwerk!

Share this page:
  • The Flower Farm​
    De missie van The Flower Farm is om ontbossing van tropisch regenwoud door de aanleg van palmolieplantages te stoppen. Dit bereiken zij door 100% plantaardige margarine te maken  waarbij de palmolie wordt vervangen door een alternatief waarvoor gegarandeerd niet is ontbost: Shea boter.
  • InnAut​
    InnAut is een technisch sociale onderneming die mensen begeleidt naar een baan of opleiding binnen de techniek. De focus van InnAut ligt op mensen die zichzelf herkennen in autistische kenmerken, geen (aansluitende) baan hebben en die een interesse hebben in techniek.
  • Ohmygood​
    Iedereen kan impact maken door andere keuzes te maken. Ohmygood brengt het aanbod van impact makers samen en verbindt hen aan bedrijven en particulieren via de Ohmygood giftcard. Daarmee maken ze het steeds makkelijker om impact te maken, te ontvangen en te geven. 
  • Level 5
    Level 5 gelooft dat elk mens van waarde is en dat het belangrijk is om de ontdekking en ontwikkeling van deze waarde aan economisch perspectief te verbinden. Level 5 verandert de economie, middels duurzame projecten verbinding te leggen tussen innovatie en de ontwikkeling van de mens.

  • Noppes Kringloopwinkel​
    Noppes Kringloopwinkel wil met haar kringloopwinkels zoveel mogelijk hergebruik van goederen stimuleren en daarmee bijdragen aan een duurzame wereld.​​​
  • Blue Road​
    Blue Road biedt digitale trainingen aan vluchtelingen (RefugeeForce). Naast deze op maat gemaakte trainingen begeleid Blue Road de deelnemers ook naar werkgelegenheid door het netwerk van partners in te zetten.
  • Social Capital ​
    ‘Verbinden werkt’ is het geloof waarmee Social Capital publieke en private partners samenbrengt in éénzelfde sociale ambitie. Social Capital is opgezet vanuit een gedeelde visie van de ondernemers achter Happy Tosti en Milieuwerk en tot stand gekomen in samenwerking met HEINEKEN Nederland in 2019.
  • Lekker Brood ​
    Naast het gebruik van duurzame grondstoffen, draagt Lekker Brood ook bij aan een duurzame arbeidsketen. Bij Lekker Brood is in de bakkerij namelijk ruimte voor mensen met lichamelijke, verstandelijke, auditieve, visuele of psychische aandoeningen.
  • Juni Lekkernijen​
    Vanuit de sterke visie voor het verzorgen van duurzaam en verantwoord voedsel, vermindering van voedselverspilling en sociale maatschappelijke impact maken, bereidt Juni Lekkernijen elke dag verse en gezonde maaltijden.
  • Rabauw Craft Beer​
    Rabauw Craft Beer brouwt bier en biedt toekomstperfspectief aan een doelgroep die iets meer begeleiding nodig heeft op de arbeidsmarkt. Dit doet Rabauw Craft Beer door het aanbieden van dagbesteding, re-integratietrajecten, leerwerkplekken en betaalde banen.
  • Eosta​
    Eosta, distributeur van verse biologische groente en fruit, wil een bijdrage leveren aan gezonde voeding, een beter milieu en sociale verantwoordelijkheid. Met het “trace & tell” systeem Nature & More bieden zij consumenten complete transparantie bij biologische producten.
  • Tenue de soleil​
    Tenue de soleil heeft als missie: het promoten van een zonveilige cultuur om de huid te beschremen tegen overmatige zon blootstelling. Hiermee hoopt Tenue de soleil de huidige stijgende huidkanker cijfers te kunnen keren.
  • ProudBreast
    ProudBreast is een community van vrouwen zonder borsten, die empowerment producten en diensten aanbieden. Zoals authentieke content en de Qup; een lifestyle alternatief voor borstprotheses.
  • BLOOM your message
    BLOOM your message ontwikkelt en produceert producten die bij moeten dragen aan de biodiversiteit. Ze doen geen consessies op het gebied van duurzaamheid. Verantwoord ondernemen staat bij BLOOM your message dan ook hoog in het vaandel.
  • Afrikaanderwijk Coöperatie
    De Afrikaanderwijk Coöperatie maakt de kracht van Rotterdam Zuid zichtbaar door te investeren in betrokken bewoners en ondernemers. De coöperatie stimuleert duurzame lokale productie, kennisuitwisseling, culturele ontwikkeling en ondernemerschap.
  • Bamboozy
    Bamboozy is opgericht om maximale impact te maken en een brug te vormen tussen zero waste producten en reguliere producten. De producten van Bamboozy zijn duurzaam en gericht om de ‘gewone’ consument de duurzaamheidsstreep over te trekken.
  • Pineut
    Pineut zet zich in voor een betere wereld door inspirerende foodgifts te maken: alledaagse voedingsmiddelen in een verrassend jasje. Cadeautjes met een boodschap. En altijd met een doe-het-zelf component waardoor je zelf onderdeel wordt van het proces.


Ben je benieuwd naar de rest van ons groeiende netwerk? Kijk dan eens rond in het ledenoverzicht!