De missie van Sandwich Stories is simpel: serveer goed eten, gebruik de juiste ingrediënten en maak het voor iedereen toegankelijk.

Jorik Hofland, Sandwich Stories

Sandwich Stories

De missie van Sandwich Stories is simpel: serveer goed eten, gebruik de juiste ingrediënten en maak het voor iedereen toegankelijk.

De impact van Sandwich Stories richt zich op de transitie naar goede en duurzame voedselconsumptie & de strijd tegen ondervoeding. Kwalitatief eten bereidt met verantwoorde ingredienten moet als het aan ons ligt overal toegankelijk worden. In de praktijk wordt er vanwege een beperkt budget of ongelukkige locatie regelmatig ingeleverd op kwaliteit en zijn de producten alles behalve duurzaam. Sandwich Stories laat als lunchcatering graag zien dat kwaliteit en duurzaamheid betaalbaar kan zijn op locaties zoals je kantoor of vergaderlocatie. Daarnaast dragen zij met hun Buy-One, Give-One model een steentje bij aan het toegankelijk maken van eten, momenteel doneren zij voor elke verkochte lunch een maaltijd aan een weeshuis op Haiti.

Meer weten?

Trefwoorden

  • catering
  • ·
  • donaties
  • ·
  • Lunch
  • ·
  • transparantie
Sandwich Stories

Branche

  • Horeca & voeding

Impactgebied

  • Intern. ontwikkeling & Fair chain
  • ·
  • Voedseltransitie & natuurbehoud

Vestigingsplaats

Utrecht

Sluit je aan bij hét netwerk van sociaal ondernemers!

Social Enterprise NL biedt o.a. ondersteuning bij het vinden van financiering, het in kaart brengen van jouw maatschappelijke impact en het aanscherpen van je marketingstrategie.